Een ervaring rijker

Ik ben voor de eerste keer geweest om mijn man en vader van onze dochters te herdenken, samen met 1 van mijn dochters. Wat een ervaring rijker zijn we! Wat was het mooi en goed georganiseerd. Lieve mensen overal! Wat zit hier een organisatie achter, toppers!

Carolien Tigchelaar, 2024

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *