Chapeau

Wij zijn vanmiddag nog even geweest en de begraafplaats ziet er zo goed verzorgd uit. Chapeau!

Olga Bakker - Brouwer, 2024

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *